Ambulantní pacienti chválí Pelhřimov. Nemocnice je čtvrtá v národním hodnocení

PELHŘIMOV – Pelhřimovská nemocnice patří mezi nejlépe hodnocená zdravotnická zařízení v Česku. V Národním hodnocení spokojenosti ambulantních pacientů obsadila čtvrté místo z deseti zúčastněných nemocnic. Pacienti jí udělili průměrnou známku 1,36, což odpovídá míře spokojenosti 91,11 procent.
Hodnocení probíhalo v prvním čtvrtletí letošního roku a v Pelhřimově se do něj zapojilo 23 ambulancí, od urologie po radiodiagnostiku. Pacienti měli možnost hodnotit péči pohodlně a anonymně pomocí QR kódů umístěných přímo v ambulancích. Nemocnice takto získala 219 dotazníků, z nichž nejvíce pocházelo z chirurgie a ortopedie. „Každá zpětná vazba nás posouvá dál. Těší mě, že pacienti vyjadřují nejen spokojenost, ale i důvěru, že nám mohou své podněty sdělit. Vnímáme to jako závazek a motivaci k dalšímu zlepšování,“ uvedl ředitel nemocnice Radim Hošek.
Staňte se členy FB skupiny Život v kraji Vysočina a žádná zpráva vám neunikne. Sledujte nás na síti X, kde pro vás připravujeme plejádu pestrých zpráv.
Pacienti nejvíce ocenili komunikaci zdravotníků a jejich přístup. Mírnou rezervu naopak nemocnice vidí v oblasti čekáren a dostupnosti péče, které si podle výsledků zaslouží větší pozornost.
Přímou zpětnou vazbu poskytlo 95 respondentů. Převážně šlo o slova díků a uznání, ale objevily se i konkrétní podněty – například na lepší informování pacientů ze strany personálu. „Jsme rádi za každý vyplněný dotazník – pomáhá nám ladit naše služby k větší spokojenosti pacientů. Výsledky vnímám jako týmový úspěch,“ dodal Radim Hošek.
Celý projekt spadá pod MZČR, které využívá dotazník se 35 otázkami rozdělenými do osmi takzvaných Pickerovských dimenzí. Ty sledují klíčové aspekty pacientské zkušenosti – od respektu až po kontinuitu péče.
ZDROJ ZDE ✅ REKLAMU ✅ můžete mít zde například formou zpětného odkazu více :Ceny reklamy