Outletová prodejna Lidlu způsobila nákupní šílenství. Fronty ale pomalu opadají
Outletová prodejna Lidlu způsobila nákupní šílenství. Fronty ale pomalu opadají | Video: Deník/Anna Bušková
Otevření outletové prodejny Lidl způsobilo o víkendu v pražských Štěrboholech dopravní kalamitu. Zlevněné zboží totiž přilákalo tisíce lidí, což mělo za následek nekonečné fronty, plné parkoviště i ochromené okolí nákupního parku.
![Řetězec Lidl otevřel v pražských Štěrboholech první outlet Řetězec Lidl otevřel v pražských Štěrboholech první outlet](https://g.denik.cz/1/6c/lidl-outletova-prodejna_denik-210-3x2.jpg)
Mnozí z příchozích čekali ve frontách i hodinu. „Peklo na zemi,“ zněla recenze jednoho ze zákazníků. „Parkoviště plné, fronta aut, fronta neuvěřitelně trpělivých lidí před Lidlem. Díky bohu, že jsem šel pěšky a do jiného obchodu,“ dodal.
O situaci na sociálních sítích informoval také starosta Prahy 15 František Ševít, který společnosti Lidl za dopravní kolaps „poděkoval“.
Návštěvnost předčila očekávání
Podle tiskové mluvčí společnosti Lidl Elišky Froschové Stehlíkové předčil zájem veřejnosti o novou prodejnu očekávání.
„Návštěvnost se v prvních dnech po otevření pohybovala v řádu tisíců. I z tohoto důvodu jsme se rozhodli pro konkrétní opatření, jako je například služba, která hlídá dodržení maximální doby parkování po dobu 120 minut,“ uvedla pro Deník.
Víte, že…
Outlet se rozkládá na ploše o 1700 metrů čtverečních a láká na zboží se slevami od 40 do 70 procent.
Necelý týden po jejím otevření však před outletovou prodejnou zavládl relativní klid. V současnosti tak lidé před obchodem najdou volné parkovací místo a minulostí jsou i nekonečné fronty.
S plnými nákupními košíky k pokladnám míří skoro každý druhý zákazník. „Jsem tu poprvé, protože jsem se o prodejně dozvěděla asi před třemi dny. Žádný nákupní seznam nemám, spíš koukám, co tu je,“ zmínila jedna z nakupujících.
Outletový Lidl ve Štěrboholech nabízí slevy až 70 procent. Stojí za návštěvu?
Prodejna nenabízí žádné potraviny, lidé si tak odvážejí převážně domácí spotřebiče, oblečení nebo nářadí. „Koukejte, co všechno jsem tu sehnal,“ pochlubil se svým úlovkem muž. „Nic z toho jsem neplánoval, ale je to za dobrou cenu,“ dodal, přičemž ukázal nákupní košík plný nářadí.
Mezitím okolo prošel zákazník, který si v košíku vezl přes osm hrnců na vaření.
![Do Dvora Králové míří polský řetězec. Na prdlačku, diví se lidé počtu obchodů Do Dvora Králové míří polský řetězec. Na prdlačku, diví se lidé počtu obchodů](https://g.denik.cz/23/a8/lidl-dvur-kralove-nad-labem_denik-210-3x2.jpg)
Ačkoli je prodejna prostorná, sortiment se v regálech často opakuje. Například dva druhy dámských svetrů byly rozmístěny v šesti různých částech obchodu. Jednu z uliček také tvoří nepříliš aktuální svíce do adventních věnců.
Najít se ale dají i praktické věci a nižší ceny odpovídají outletové definici.
Prodejní řetězec slibuje pravidelné doplňování sortimentu, jehož nabídka se má obměňovat. „Inspiraci jsme čerpali ze zahraničí, kde podobné outletové prodejny Lidl úspěšně fungují, například v Maďarsku, Portugalsku a Španělsku,“ uzavřela mluvčí společnosti.
ZDROJ ZDE ✅ REKLAMU ✅ můžete mít zde například formou zpětného odkazu více :Ceny reklamy