Studenti z Chotěboře bodovali v soutěži o nejlepší vizuální identitu

Aktuálně

Studenti z Chotěboře bodovali v soutěži o nejlepší vizuální identitu

Vytvořit logo, které zaujme a zároveň vystihne značku, není jednoduchý úkol. Přesto se do takové výzvy pustili středoškoláci z celé Vysočiny, kteří se rozhodli poměřit síly v soutěži JA Top Logo o nejlepší vizuální identitu studentské firmy. Museli přitom nejen navrhnout logo, ale také natočit krátké reklamní video, které by představilo jejich produkt nebo službu. Odborná porota posuzovala kreativitu, marketingový dopad i celkovou profesionalitu prezentace.

První místo v rámci Kraje Vysočina získali studenti ze Střední školy obchodní a služeb ve Žďáru nad Sázavou, kteří stojí za firmou Srkni. Ta se zaměřuje na výrobu a prodej nápojových lahví s ozdobnými přívěsky. Druhou příčku obsadili žáci Střední školy technicko-ekonomické v Chotěboři, kteří se pod názvem Smell Well rozhodli nabízet malé dárkové sady kosmetiky. Na třetím místě skončili studenti Střední průmyslové školy v Třebíči s firmou Optimum, která vytváří webovou galerii studentských děl – od fotografií přes koláže až po videa ke stažení zdarma nebo za poplatek.

Mladí podnikatelé bodovali. Návrh loga firmy Srkni

Nejen kreativita, ale i schopnost zaujmout zákazníky

V rámci Ceny veřejnosti, o které rozhodovali lidé prostřednictvím hlasování na sociálních sítích, zvítězila firma ExitKa ze Střední školy informatiky a cestovního ruchu SČMSD v Humpolci, která se zaměřuje na tvorbu vzdělávacích online her.

Celkem se do soutěže o studenty od 15 do 19 let zapojilo 209 studentských firem, které musely nejen vytvořit logo, ale také natočit krátké reklamní video, které by představilo jejich produkt nebo službu. Hodnotila se nejen kreativita, ale i schopnost oslovit cílovou skupinu a prezentovat svůj projekt srozumitelně a přesvědčivě.

Mladí podnikatelé bodovali. Návrh loga firmy ExitKa

Studenti tak za první pololetí stihli nejen vytvořit vlastní firmu, ale také si rozdělit role v týmu, spravovat finance, zajistit výrobu, prodej i marketing. „První kolo soutěže podpořily desítky profesionálů z místních firem a institucí v rolích porotců. Jako dobrovolní mentoři poskytli studentům svá hodnocení, co se jim povedlo a co by mohli naopak ještě zlepšit,“ uvedl ředitel JA Czech Martin Smrž.

Pro vítěze regionálního kola tímto soutěž nekončí. Ve čtvrtek 6. února se utkají v národním finále v prostorách reklamní agentury McCANN Prague, kde se jejich loga a promo videa porovnají s nejlepšími studentskými firmami z celé České republiky.

ZDROJ ZDE ✅ REKLAMU ✅ můžete mít zde například formou zpětného odkazu více :Ceny reklamy