Úřednice/úředník na úseku investic a správy realit odboru majetkového
požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu
nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední
vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) - orientaci v procesech přípravy a realizace investiční
výstavby - znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního
práva - schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení
- samostatné uvažování a organizační schopnosti
- komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání
- vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů
- dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software
- řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit
služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností
výhodou:
- autorizace ČKAIT
- orientace v problematice BIM (Building Information Modeling)
- znalost rozpočtování staveb, ovládání
programů KROS, CALIDA, ASPE, MS projekt
nabízíme:
- perspektivní
pozici - zázemí
stabilní organizace - pracovní
poměr na dobu neurčitou - zahájení pracovního poměru
možné po ukončení výběrového řízení - plný pracovní úvazek
- 12. platovou třídu1), platové podmínky dle nařízení vlády
č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších
předpisů - odpovídající
finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu2) - trvalou
podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování - vstřícné
pracovní podmínky a pestrý benefitní program
uchazečka/uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto
náležitosti:
- jméno
a příjmení, titul - datum
a místo narození - státní
příslušnost3) - místo
trvalého pobytu - druh
a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li
uchazečkou/uchazečem cizinka/cizinec, která/který není občankou/občanem
členského státu Evropské unie nebo občankou/občanem státu, který je smluvním
státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení
k trvalému pobytu - kontaktní
spojení (telefonní, e-mailové) - datum
a podpis
k přihlášce je nutno přiložit:
- životopis,
ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a
dovednostech týkajících se správních činností - čestné
prohlášení o bezúhonnosti4) - kopii
dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání4).
1) Příp. s využitím výjimky v souladu s § 3 odst. 4 a souvisejícím odpočtem let započítané praxe
v souladu s § 4 odst. 7 písm. d) nařízení vlády č. 341/2017
Sb., o platových poměrech zaměstnanců
ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.
2) Podmínky dle Části šesté, Hlavy III., zákona č. 262/2006 Sb.,
zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů.
3) Úřednicí/úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státní/m
občankou/občanem České republiky, občankou/občanem jiného členského státu
Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském
hospodářském prostoru, popřípadě fyzická osoba, která je cizinkou/cizincem a má
v České republice povolen trvalý pobyt.
4) Od vybraného uchazeče bude před uzavřením
pracovní smlouvy požadováno doložení:
– originálu výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u
cizinek/cizinců též obdobný doklad příslušného státu),
– ověřené kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášku v písemné podobě je nutno doručit tak,
aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 13. 3. 2025 do 12.00
hod.
Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny,
e-podatelny na adresu [email protected] nebo do datové schránky ksab3eu nebo poštou na adresu Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586
01 Jihlava.
Kontaktní osoba: Bc. Denisa Navrátilová, tel: 564 602 418, e-mail: [email protected].
Úplné znění inzerátu najdete v níže uvedené příloze. ZDROJ ZDE ✅ REKLAMU ✅ můžete mít zde například formou zpětného odkazu více :Ceny reklamy