Velký zájem o lístky na MotoGP v Brně. U sedadlových tribun jsou poslední místa

Aktuálně

Velký zájem o lístky na MotoGP v Brně. U sedadlových tribun jsou poslední místa

Podle mluvčího Automotodromu Brno Petra Boháče je z dosavadních čísel v předprodeji zřejmé, že českým i zahraničním fanouškům Grand Prix České republiky v kalendáři chyběla. „Jejich zájem nás pochopitelně velmi těší a pokračujeme ve finální fázi příprav tak, abychom je na Masarykově okruhu po pěti letech opět přivítali a nabídli jim z pohledu komfortu a servisu maximální možný divácký zážitek,“ poznamenal Boháč.

Předprodej vstupenek zatím odpovídá divácky silnějším ročníkům v době před přestávkou. „Sedadlové tribuny jsou prakticky vyprodány, zbývají poslední volná místa. A to jen díky tomu, že jsme před pár dny do prodeje uvolňovali pár míst z nevyužitých technických rezervací. V tuto chvíli už i tato kapacita prakticky zmizela. Nejprodávanější typem vstupenky je vstupenka Gold, která umožňuje přístup na všechny přírodní tribuny,“ nastínil Boháč.

Cíl? Návštěvnost kolem 200 tisíc lidí

Přesná čísla zástupci Automotodromu Brno z obchodních důvodů v této fázi nezveřejňují. „Jak ze zájmu o vstupenky, tak z dotazů z řad fanoušků, kteří se na Masarykův okruh chystají, vyplývá, že zájem je skutečně značný, čehož si pochopitelně velmi vážíme. Potěšilo by nás, kdyby se souhrnná návštěvnost za celý program pohybovala kolem dvou set tisíc lidí,“ řekl Boháč Brněnskému deníku Rovnost.

Na návštěvníky blížící se MotoGP cílí také nová kampaň TIC Brno. „Hlavním nástrojem je video, které představuje město očima dvojice motorkářů – ti během svého výletu navštěvují Vilu Tugendhat, Vodojemy Žlutý kopec, Zelňák, kavárny, bary i moderní architekturu,“ zmínil mluvčí TIC Brno Hana Bánovská.

Video: Youtube

Cílem kampaně není jen přivítat fanoušky MotoGP, ale představit jim Brno jako město, kam se budou chtít vracet – i mimo svět závodů. „Město videem vítá návštěvníky zpět a současně je zve, aby během pobytu objevili jeho atmosféru,” doplňuje zastupitelka města Brna zodpovědná za cestovní ruch Kristýna Černá.

Přes 200 tisíc lidí naposledy v roce 2015

Na poslední MotoGP s diváky dorazilo v roce 2019 na Masarykův okruh 186 793 lidí, o rok později se závody konaly kvůli koronavirové pandemii bez návštěvníků. Přes dvě stě tisíc lidí dorazilo naposledy na MotoGP v Brně v roce 2015. Tehdy jich na tribunách bylo 248 434.

Ke konci června skončila poslední fáze předprodeje. Od července stojí například třídenní vstupenka Gold na přírodní tribuny čtyři tisíce korun, Silver je o tisícovku levnější. „Od 14. července pak půjdou do prodeje i jednodenní vstupenky na nedělní program. Zde bude cena Gold vstupenky tři a půl tisíce korun,“ vyčíslil Boháč.

Lidé mohou nakoupit vstupenky buď na webu Automotodromu Brno, případně webu Ticketstream, nebo na kamenných pobočkách Ticketstreamu či přímo na pokladnách Masarykova okruhu v době konání akce.

Podle Boháče se stále objevují případy, kdy si lidé zakoupí vstupenku na neautorizovaných serverech. „Není to tak dramatické jako na začátku předprodeje, ale pořád se to děje a je to pořád velmi důležité téma,“ uvedl Boháč.

Doporučení: nákup z oficiálních míst

Policejní mluvčí Pavel Šváb Brněnskému deníku Rovnost sdělil, že aktuálně neevidují žádné případy falešných vstupenek na MotoGP. „Doporučujeme kupovat vstupenky z oficiálních míst. Výhodné a anonymní nabídky jsou vždy riziko,“ sdělil Šváb.

Video: Youtube

Pro Českou republiku je oficiální prodejní kanál jen portál Ticketstream.

Ceny vstupenek na MotoGP 2025 v Brně:

  • vstupenky Gold: 4 000 korun
  • vstupenky Silver: 3 000 korun
  • tribuny T1 – T6: 5 400 – 6 000 korun

Návštěvnost na MotoGP v Brně:

  • 2020: (bez návštěvníků)
  • 2019: 186 793
  • 2018: 187 348
  • 2017: 193 834
  • 2016: 181 705
  • 2015: 248 434

ZDROJ ZDE ✅ REKLAMU ✅ můžete mít zde například formou zpětného odkazu více :Ceny reklamy